گرانہ ڈاٹ کام کے متعارف کردہ ریئل اسٹیٹ سرٹیفیکیشن کورس کے دوسرے مرحلے کا رواں ماہ 11 جون سے آغاز


Post Views:
2

گرانہ ڈاٹ کام کے نیشنل یونیورسٹی آف سائنسز اینڈ ٹیکنالوجی (نسٹ) کی شراکت سے متعارف کردہ سرٹیفیکیشن اِن ریئل اسٹیٹ لیول ون کورس کی کامیاب تکمیل کے بعد اب اِس کورس کا دوسرا مرحلہ رواں ماہ 11 جون سے شروع ہوگا۔

اس سرٹیفیکیشن میں اسائنمنٹس، پریزنٹیشنز، گروپ سرگرمیاں، کیس اسٹڈیز اور امتحانات شامل ہیں۔ یہ کورس نسٹ پروفیشنل ڈیویلپمنٹ سینٹر میں 11 جون 2021 سے شروع ہوگا اور چار ہفتوں تک جاری رہنے کے بعد 2 جولائی 2021 کو اختتام پذیر ہوگا۔

یہ کورس تھیوری اور عملی مطالعات پر مبنی ہے جو کہ ریئل اسٹیٹ کے پروفیشن سے جُڑے تکنیکی، انتظامی اور قانونی امور کا مکمل احاطہ کرے گا۔

اس سرٹیفیکیشن کے اساتذہ میں سی ای او گرانہ جناب شفیق اکبر شامل ہیں جو کہ کیمبرج یونیورسٹی سے پالیسی انیلیسز میں ماسٹرز اور پبلک پالیسی میں ایم ایس سی کے ڈگری ہولڈر ہیں۔ علاوہ ازیں کورس پڑھانے والوں میں گروپ ڈائریکٹر فرحان جاوید، تیمور عباسی، عاصم افتخار، اقراء مصدق اور صائمہ لطیف شامل ہیں۔

ملکی ترقی کے لیے سب سے اہم سیکٹر، ریئل اسٹیٹ میں قدم رکھے گرانہ ڈاٹ کام کو 5 سال ہوچکے ہیں تاہم اس عرصے میں ٹیکنالوجی سے اس سیکٹر کو ہم آہنگ کر کے گرانہ ڈاٹ کام نے ایک ایسے انقلاب کی بنیاد رکھ دی ہے جو کہ ریئل اسٹیٹ کی تقدیر بدلنے کی سکت رکھتا ہے۔ یوں روایتی طور طریقوں کو تبدیل کرنے کے عزم کو جاری رکھتے ہوئے گرانہ ڈاٹ کام نے اس سیکٹر میں باقاعدہ تعلیم کا بیڑا بھی اُٹھا لیا ہے جس سے یہاں روزِ روشن یقینی ہوگا۔

اس کورس میں حصہ لینے والے لوگ ریئل اسٹیٹ کی سائنس، ریئل اسٹیٹ کے قانونی، ٹرانزیکشنز ، کاروباری اخلاق اور ریئل اسٹیٹ ایجنٹ کی روز مرہ زندگی پر ایک زبردست گرفت حاصل کریں گے۔

اس کورس کے اگلے بیچ میں شرکت کے خواہاں حضرات کو 24 ہزار 500 روپیہ ریجسٹریشن فیس ادا کرنی ہوگی جو کہ حبیب بینک لمیٹڈ کی ایچ 12 برانچ میں جمع کرائی جا سکتی ہے۔ اگلے بیچ کے لیے انٹرویوز کا سلسلہ پی ڈی سی نسٹ میں 27 اور 28 جولائی کو دن 10 بجے سے دوپہر 2 بجے تک منعقد کیا جائے گا۔

اکاؤنٹ ٹائٹل: PDC NUST Courses Account
اکاؤنٹ نمبر: 22927000487301

مزید خبروں اور اپڈیٹس کے لیے وزٹ کیجئے گرانہ بلاگ۔




Spread the love

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *