Ahmed Construction Company

Acco’s fast growing construction company based in Lahore, Pakistan. We undertake civil construction, interior designing & decoration and fabrication services of residential, institutional and commercial buildings throughout all over Pakistan. We are keen to carve a niche in the market by delivering high quality construction and engineering solutions within budgeted time and costs. Incepted in 1999, we develop high-end residential and commercial projects including villas, hotels, office complexes, malls etc and provide complete construction solutions. Acco has gained over 20 years of fruitful experience in civil and commercial construction industry.

icon_widget_image Monday-Friday: 9am to 9pm; Satuday: 10ap to 4pm icon_widget_image Office 24, 2nd Floor BigCity Plaza, Gulberg-III, Lahore icon_widget_image + (92) 322-8000-190 + (923) 111-749-849 icon_widget_image info@acco.com.pk ahmed@acco.com.pk

ويبینار: روشن ڈیجیٹل اکاؤنٹ کے ذریعے روشن اپنا گھر

ويبینار: روشن ڈیجیٹل اکاؤنٹ کے ذریعے روشن اپنا گھر

[ad_1]



Post Views:
3

فیصل بینک لیمیٹڈ کے زیرِ اہتمام گزشتہ روز ایک خصوصی ویبینار کا انعقاد کیا گیا جس میں اسٹیٹ بینک کی جاری کردہ روشن اپنا گھر اسکیم پر ماہرین کے مابین تفصیلی گفتگو ہوئی۔

ویبینار میں چیئرمین امارات گروپ اور سی ای او گرانہ ڈاٹ کام جناب شفیق اکبر، ایگزیکیٹیو ڈائریکٹر اسٹیٹ بینک سلیم اللہ، صدر فیصل بینک یوسف حسین، چیئرمین عارف حبیب گروپ عارف حبیب، سی ای او بی ایم اے کیپیٹل معظم ملک اور دیگر ماہرین نے شرکت کی۔

اس موقع پر سی ای او گرانہ ڈاٹ کام جناب شفیق اکبر نے کہا کہ پاکستان کا ریئل اسٹیٹ سیکٹر گزشتہ ادوار میں کافی حد تک نظر انداز رہا ہے جبکہ پاکستان کے معاشی پہیے کو رواں رکھنے کی مکمل صلاحیت ہے۔ اُنہوں نے کہا کہ پاکستان کے ریئل اسٹیٹ سیکٹر میں ٹیکنالوجی کے فروغ اور چند بروقت اقدامات سے تمام مسائل کا حل ہوسکتا ہے اور یہ سیکٹر دنیا کے بہترین ریئل اسٹیٹ سیکٹرز میں شامل ہوسکتا ہے۔

ویبینار سے گفتگو کرتے ہوئے ایگزیکیٹو ڈائریکٹر اسٹیٹ بینک سلیم اللہ کا کہنا تھا کہ روشن اپنا گھر سکیم سے اوورسیز پاکستانی یہاں کی ریئل اسٹیٹ مارکیٹ میں براہِ راست حصہ لے سکتے ہیں۔ روشن ڈیجیٹل بینک اکاؤنٹس سے سمندر پار پاکستانیوں کے انویسٹمنٹ پوٹینشل کا مکمل ادراک کیا جارہا ہے۔ اُنہوں نے کہا کہ پاکستان میں کاروبار میں آسانی پر بھرپور توجہ دی جارہی ہے تاکہ مُلکی معیشت فروغ پاسکے۔ اُن کا مزید کہنا تھا کہ روشن اپنا گھر سکیم سے سمندر پار پاکستانیوں کو بغیر کسی خوف کے سرمایہ کاری کا موقع دیا جارہا ہے اور اُنہیں یہاں موجود بلڈرز، اُن کے ڈیلیور کردہ پراجیکٹس اور اُن کی مارکیٹ میں ساکھ کے حوالے سے مکمل معلومات فراہم کی جائیں گی۔

سی ای او فیصل بینک یوسف حسین نے کہا کہ روشن ڈیجیٹل اکاؤنٹس سے سمندر پار پاکستانیوں کو یہ بہترین موقع فراہم کیا جارہا ہے کہ وہ پاکستان کی معیشت کے فروغ میں اپنا بھرپور کردار ادا کرسکیں۔ علاوہ ازیں، فیصل بینک کے طاہر بھٹی نے بھی روشن ڈیجیٹل اکاؤنٹس کھولنے اور روشن اپنا گھر کی سہولت سے مستفید ہونے پر تفصیلی بریفنگ دی۔

عارف حبیب، فاؤنڈر عارف حبیب گروپ، نے کہا کہ ریئل اسٹیٹ سیکٹر کی ترقی میں پاکستان کی ترقی پنہاں ہے۔ لوگ اس سیکٹر میں سرمایہ کاری سے اپنا اور اپنے خاندان کا مستقبل محفوظ بنا سکتے ہیں۔ موجودہ حکومت تعمیراتی صنعت کی ترقی کیلئے تمام ممکن اقدامات کررہی ہے۔ ملکی ریئل اسٹیٹ سیکٹر کی موجودہ فضا کو دیکھ کر یہ یقین سے کہا جاسکتا ہے کہ ہم بطور ایک قوم معاشی استحکام کے راستے پر ہیں۔

چیئرمین بی ایم اے گروپ معظم ملک کا کہنا تھا کہ ریئل اسٹیٹ سیکٹر کی ترقی کیلئے موجودہ حکومت نے جو اقدامات کیے ہیں اُس سے تعمیراتی صنعت میں کافی مثبت رجحان دیکھا گیا ہے اور یہ بات وثوق سے کہی جاسکتی ہے کہ پاکستان کا ریئل اسٹیٹ سیکٹر یہاں سے مزید ترقی پائیگا۔




[ad_2]

Share this Post

Post a Comment