عمارت گروپ نے کی صرف 42 گھنٹوں میں مال آف عریبیہ کے رافٹ فاؤنڈیشن کی تکمیل


Post Views:
2

عمارت گروپ آف کمپنیز مُلکی رئیل اسٹیٹ اور تعمیرات میں جدت اور نئے پن کا نام ہے۔ یہ وہ نام ہے جس کی طرف نہ صرف پاکستان میں مقیم افراد بلکہ سمندر پار سرمایہ کاروں کی بھی نظر ہے کہ یہ مُلکی رئیل اسٹیٹ سیکٹر میں انقلاب کا سامان لیے ہوئے ہے۔

ایمیزون مال کی شاندار تکمیل اور وہاں آپریشنز کے فعال ہونے کے بعد اب مال آف عریبیہ کی کنسٹرکشن سائٹ پر تیزی سے کام جاری ہے جو کہ اس بات کی عکاسی کرتا ہے کہ اس پراجیکٹ کی بھی عمارت گروپ کے دیگر پراجیکٹس کی طرح بروقت اور معیاری تکمیل یقینی ہے۔

آج کی تحریر گویا مال آف عریبیہ کے کنسٹرکشن سائٹ کی ایک اپڈیٹ ہے۔ یہ پراجیکٹ 63039 مربع فٹ پر محیط ہے جس میں صرف 42 گھنٹوں کے اندر 6250 کیوبک میٹر کنکریٹ پورنگ کا کام مکمل کردیا گیا ہے اور ساتھ ہی 899 ٹن کا سٹیل اسٹرکچر بھی ڈال دیا گیا ہے۔ عمارت گروپ کے وعدے کے مطابق اس پراجیکٹ کا گرے اسٹرکچر صرف 18 ماہ کے قلیل عرصے میں مکمل کردیا جائے گا۔

عمارت گروپ آف کمپنیز کے دیگر پراجیکٹس میں گالف فلوراز، عمارت بلڈرز مال، فلارنس گیلریہ اور جی الیون ہوٹلز شامل ہیں۔ یہ پراجیکٹس اپنے شاندار کانسیپٹ اور پلیسمینٹ کی وجہ سے عوام الناس میں خاصے مقبول ہیں۔

مال آف عریبیہ، جیسا کہ نام ہی سے واضح ہے، تہذیبِ عرب کی شاندار عکاسی کرتا ہے اور یہ اسلام آباد ایکسپریس وے کی بہترین لوکیشن پر واقع ہے جس کی وجہ سے یہ جڑواں شہروں یعنی اسلام آباد اور راولپنڈی کے لوگوں کے لیے خاصی دلچسپی کا سامان لیے ہوئے ہے اور لوگ اس کی بروقت تکمیل کے متمنی ہیں۔

مزید خبروں اور اپڈیٹس کے لئے وزٹ کیجئے گرانہ بلاگ۔




Spread the love

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *